1. Naar welke landen verzendt her.?

Wij verzenden naar volgende EU-landen: België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje, Zweden, Denemarken, Oostenrijk, Finland, Polen, Portugal, Griekenland, Ierland, Tsjechië, Hongarije en Noorwegen. Staat jouw land niet op deze lijst, dan kan je steeds contact opnemen met shop@her.be.

 

2. Kan ik mijn leveringsadres wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?

Het is niet mogelijk om het adres te wijzigen na het plaatsen van de bestelling. Vul dus zorgvuldig je adres in bij het plaatsen van de bestelling. Indien er toch iets zou moeten gewijzigd worden, neem dan contact met eshop@her.be.

 

3.Kan ik wijzigingen aanbrengen aan mijn winkelmandje?

Wijzigingen kunnen aangebracht worden in het winkelmandje tot op het moment van de betaling.

 

4.Hoe weet ik of iets op voorraad is?

Artikelen die niet meer op voorraad zijn, worden aangeduid met ‘uitverkocht’. Alle andere artikelen zijn voorradig, tenzij er ‘coming soon’ bij staat. Zolang je bestelling niet is afgerond, kan iemand anders nog de artikelen kopen die zich in je winkelmandje bevinden

 

5.Wat als mijn artikelen beschadigd zijn of niet overeenstemmen met wat ik besteld heb?

Als je een beschadigd of verkeerd geleverd artikel ontvangt, contacteer eshop@her.be.

 

6.Welke betaalmethode kan ik gebruiken om mijn bestelling te betalen?

Wij accepteren Visa, MasterCard, Maestro debet- en kredietkaarten, Paypal en Ideal.

 

7.Waar wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling kan geleverd worden op een door jou gekozen adres, in een Bpost afhaalpunt of een Bpost pakjesautomaat.

 

8.Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling zal geleverd worden binnen de 3-5 werkdagen nadat je een bevestigingsmail ontvangen hebt. Leveringen in de Benelux zijn gratis. Voor leveringen binnen Europa, betaal je €10. Voor leveringen buiten Europa betaal je €15.

 

9. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Op het moment dat jouw bestelling wordt verzonden, ontvang je per e-mail een Bpost trackingnummer. Jouw bestelling kan je volgen op de website van Bpost.

 

10. Hoe retourneer ik een artikel?

Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, dan kan je als Belgische klant op eigen kosten retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Het artikel moet in ongedragen en ongeschonden staat zijn.

Om je bestelling terug te sturen, volg je onderstaande stappen:

  • Stuur een mail naar shop@her.be met wat je graag zou terugsturen. Vergeet niet je ordernummer te vermelden, zodat we jouw retour vlot kunnen verwerken.
  • Het retourformulier, dat je in het pakket kan vinden, vul je in en steek je bij het artikel dat je wil retourneren.
  • De retourzending kan je terugsturen naar Her. – Ter Mote 2 – BE 9850 NEVELE. 
  • De terugbetaling gebeurt op dezelfde rekening waar je je order mee betaalde.

 

11. Hoe kan ik een artikel uit de koppelverkoop retourneren?

Ook tijdens de koppelverkoop kan je artikelen retourneren indien je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Retourneren kan binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling en op eigen kosten. Het artikel moet in ongedragen en ongeschonden staat zijn. Opgelet hou rekening met het volgende:

  • Indien je de volledige bestelling terugstuurt, dan krijg je het volledige bedrag terugbetaald.
  • Indien je slechts 1 of enkele artikelen uit uw bestelling terugstuurt en daarmee niet meer aan de koppelverkoopvoorwaarden voldoet, vervalt de korting en verrekenen we deze bij de terugbetaling.