let's talk about her
let's talk about her
her. history
They named her Giovane but she preferred her. In 1998 werd in de schoot van het toenmalige modebedrijf - dat reeds 50 jaar expertise op de tellers had staan - de merkenportefeuille uitgebreid met het merk Giovane. Doch omdat de modewereld niet stil staat en de nieuwe bewindvoerders - CEO Veerle Baert & Creative Director Elke Baert - doorheen het huidige modebedrijf FLANDERS FASHION DESIGN INTERNATIONAL een up-date van het merk wensten door te voeren, werd er een nieuwe naam op gekleefd: ‘her.’. Meer zelfs: de collectie werd naast hedendaagser, ook gerichter, met een uitnodigende vrouwelijkheid waar verschillende types vrouwen zich duidelijk in kunnen herkennen.
let's talk about her
her. quality
‘her.' is het resultaat van een team - met Nevele (B) als thuisbasis / hoofdkwartier - dat instaat voor het ontwerpen, de ontwikkeling, de productie, de verkoop en het verdelen van de seizoensgebonden collectie. ’her.’ is trots op de kwaliteit die ze brengt en op de manier waarop ze alle stakeholders met respect behandelt. ‘her.’ heeft drie eigen winkels en wordt via een netwerk van meer dan 100 multibrandstores verdeeld over heel België.
her. woman
her. is er voor elke vrouw die een job weet te combineren met haar gezin, haar huishouden en haar sociaal leven. Een her.vrouw laat zich graag omringen met vriendinnen, het liefst met véél vriendinnen en neemt mode vooral niet té serieus. Het mag en moet ook leuk blijven. Met her. voelt ze zich geweldig. Ze straalt en leeft met volle teugen. Op ons kan die her.vrouw alvast rekenen: we helpen haar er altijd mooi uit te zien, mét haar tijd mee en dus 'on trend'. Elke look wordt in België ontworpen en voor het overgrote deel lokaal in Europa geproduceerd. En niet onbelangrijk: doorheen het hele maakproces wordt ieder artikel aan een kwaliteitscontrole onderworpen.
let's talk about her